poniedziałek, 18 maja 2015

Z powrotem

Witajcie drodzy czytelnicy. Wyjazd do Polski i formalności związane z przyszłą szkołą mojej córki skutecznie zabrały mi  możliwość uzupełniania postów na stronie.

W Polsce wypoczęłam , odwiedziłam wszystkich  - to był naprawdę cenny czas dla mnie i mojej pociechy. To był mój najdłuższy wyjazd ,a lada chwila szykuje się jeszcze dłuższy . Najpierw odwiedzę mój rodzinny Gdańsk ,a później jedziemy cała nasza trójką w Karkonosze podreptać po moich najukochańszych górach.

Nie byłabym sobą gdybym zaraz po powrocie nie ruszyła na jakiś spacerek. Wybraliśmy szlak w okolicach wioski Houghton Conquest. Przez ten czas jak mnie nie było wiosna buchnęła pełną parą  i wszędzie jest już zielono  ,a od zapachu kwiatów kręci się w głowie. Jak zwykle zamieszczam trochę zdjęć aby zachęcić wszystkich do wędrówek po Wielkiej Brytanii.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz