niedziela, 27 września 2015

Dlaczego prowadzę bloga

Wchodząc dzisiaj na pocztę zauważyłam nowe komentarze ,czy tez właściwie jakieś mądrości życiowe ,o które nikogo nie prosiłam.

Stąd właśnie ten post ,w którym może wyjaśnię po co ten blog istnieje.

Ten blog jest moim emigracyjnym pamiętnikiem. zamieszczam w nim moje spostrzeżenia, opisuję sytuację z jakimi się tutaj spotykam, wklejam sporo zdjęć,które sama robię. Robię to dla siebie,dla bliskich i dla tych ,którzy tak jak ja dwa lata temu, szukają odpowiedzi na temat emigracji. Nie wnikam nigdy głęboko w dany temat. Opisuję tylko to z czym ja się zetknęłam.
A zatem tak to prawda - tam gdzie mieszkacie (czy też planujecie mieszkać) Wy drodzy czytelnicy może być inaczej. Inaczej działa np council w Bedfordshire, Cambridgeshire czy też Hampshire. W każdej szkole panują inne zasady ,w różnych hrabstwach sa różne ceny itd.

Chętnie rozmawiam na temat moich postów, odpowiadam na maile  - ALE... nie mam zamiaru wdawać się w dyskusje czy to co robię jest słuszne czy też nie.
Naprawdę jestem juz dużą dziewczynką i serdecznie dziękuję za troskę o moją osobę,ale dam sobie radę.

Chcesz się poużalać ,skrytykować wszystkich Polaków mieszkających za granicą - to nie tutaj. Zrób własnego bloga i tam napisz co cię boli.

Przy okazji dziękuję moim stałym czytelnikom . Dzięki Waszemu wsparciu i miłym słowom prowadzenie tego bloga wciąż ma sens.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz