poniedziałek, 7 września 2015

Koniec lata

Witajcie drodzy czytelnicy po kolejnej długiej przerwie. Chyba w końcu będę mogła zacząć uzupełniać wpisy na blogu. Nigdzie już nie wyjeżdżamy w tym roku, mała m idzie na dniach do szkoły,a ja mam nadzieję,że znajdę jakąś pracę. Zależy mi na tym aby zacząć w końcu rozwijać mój angielski .

Jutro wizyta nauczycielki ,zdam Wam po nim relację jak takie spotkanie wygląda.
Dzisiaj z kolei zdjęciowe podsumowanie moich polskich wakacji.

Spędziłam w Polsce miesiąc czasu ,z czego 2 tygodnie na południu Polski w Szklarskiej Porębie. Pierwszy raz byłam w Karkonoszach. Piękne góry, wspaniałe widoki. Przeszliśmy w trójkę łącznie 160km. Najdłuższą trasę zrobiliśmy  z Karpacza do Szklarskiej Poręby - 21km. Jestem dumna z mojej córki ,że dała radę dotrzymać nam kroku. Nie wiem sama skąd 4 latka bierze tyle sił :). Polecam Sudety  - genialne miejsce na wędrówki i odpoczynek.

Na powrocie byliśmy również w Pradze,ale o tym w oddzielnym poście




Szklarka


Śnieżne Kotły

Stacja radiowo telewizyjna nad Śnieżnymi Kotłami 

Zejście do schroniska pod Łabskim Szczytem

Kościół Wang w Karpaczu

Szlak na Słoneczniki 

Schronisko Samotnia

Schronisko Akademicka Strzecha 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz